Nuffnang

Wednesday, December 31, 2008

Jom kita layannn SMART TAG...

Tuliskan 10 perkara tentang orang yang TAG kamu:

Errmm nama orang yang tag aku ni...Nor Faizura Hussin.... lebih dikenali dengan nama APAI....hikss... aku dah kenal ngan dak apai ni dari zaman study kat poly... so lebih kurang 9 tahun... 10 perkara tentang dak APAI ni.... jom kita layannnnn.....




  1. muka dia sombong..... sapa yang belum kenal dia ni... mesti korang kata... eekk eellleehh minah ni.... berlagak nak mampuss....hahahahaha.....tapi hakikatnya.....

  2. dia seorang member yang baikk...

  3. seorang member yang suka menolong tak kira arr dari segi apapun.....

  4. jenis member yang tak kedekut ilmu......

  5. errmm pandai masak... kalau datang umah aku.... aku suruh dia jer yang masak...hikss...

  6. seorang yang jenis berterus terang..... tak ada selindung²...

  7. seorang member yang boleh kongsi masalah sama².....kalau aku luahkan masalah aku... dia akan kasi nasihat dan begitulah sebaliknya.... errmm asyik citer positif jer...... biasa arr... tak semua orang perfect kann....

  8. minah ni moody sikit.... kalau tak kena tempatnyer..... tiba² jer masam mencuka...hahahahah

  9. garang plak tu...... hikssss

  10. errmm last sekali.... bleh tahan gak lazer minah ni...opsss... sorry apai... SELAMAT TAHUN BARU.....


Masukkan emo yang kamu suka :

emo apa ni apai.... aku tak faham arr....

Senaraikan novel kegemaran kamu:

aku tak minat baca novel...harap maklum......

Senaraikan 5 BENDA yang kamu sayang:

errmm benda errkk....

dah tentu ler handphone sebabnyer aku tak penah beli hp dengan duit aku sendiri.... handphone pertama aku..abah yang kasi.... pastu abah hadiahkan... dan handphone terkini.... hubby yang hadiahkan.... baru jer beli bulan lepas....

yang kedua.... barang kemas... rantai abah ngan ibu hadiahkan masa aku kawin aritu...cincin tunang ngan nikah..... gelang yang aku pakai skrg... gelang dari ibu....

yang ketiga..... kamera digital... hubby hadiahkan masa lahirkan anak kedua.......

yang keempat... anak patung beruang....hikss..... ni hadiah pertama dari hubby masa zaman bercinta dulu...aku dpt patung beruang ni masa besday aku tahun 2000... so dah 8 tahun patung beruang tu masih hidup..... dulu patung tu gemuk gebu... skrg dah kempis sikit... sbb asyik kena peluk jer kannn masa tido....

dan yang kelima.... kereta pertama yang aku beli dari hasil titik peluh aku sendiri.... kereta kancil.... tp dah kena jual.. sbb dah kawin.... aku jual kancil kesayangan aku..hubby jual iswara dia.... untuk beli kereta yang lebih selesa..... sekarang ni pakai proton waja..... sayang jugak.. sebab keta tu nama aku..... tapi hubby bayar...bleh gitu...??? bleh sajaaaaaa.....


Tag 7 orang dengan link blognya :

alaa... tak payah ler aku nak tag... sesapa yang nak buat tag ni... buat jerr...
janji kita enjoyyyyyyyyyyyy
......

2 comments:

jesnita_ns said...

ahaks..shireen..jujur nyer..i like..

sHiReEn said...

alaaa.... kita dah kawan lama... mesti arr jujur.. kekekeke... dah kenal ko luar dalam dah..