Nuffnang

Monday, December 1, 2008

Dapat hadiah anniversary dari Raziq....

Gambar kabur...sebab amik balik guna kamera HP... asal adoooo...
Happy 5th Anniversary sayang.... (sambil muah...muah...) hikss...


papa rasa... kita tak dapat nak celebrate arini......anak kita dah kasi hadiah utk kita....cuba mama tgk raziq.....(pagi tu raziq dah bangun awal... so dia terkam papa dia dulu....so aku tak tahu ler apa² kat raziq....)


aku pun terus arrr terjah raziq.... sekali tgk.......omigod.....raziq naik bintik² merah... yang paling ketara kat bahagian mulut dia.... sob..sob...sob... kenapa raziq kena demam cacar air arini.... arini mama ngan papa nak gi ngedate..


takpelah sayang... raziq lagi penting... nasib mama ngan papa dah tgk wayang awal² aritu... hikss.. raziq protes ni.... tak nak kasi mama ngan papa dating errkk.... raziq takut kena tinggal yer.......it's okey.... mama tak jadi kuar... mama jaga raziq ok...!!!

so... rancangan kami nak kuar sabtu lepas cancel.... bawa raziq pegi klinik....doc conformkan yg raziq kena demam cacar air..... skrg ni... makin banyak plak kat seluruh badan dia.. kesian aku tgk...

tp malam tadi.... sempat gak hubby aku bisik.... (yang.... malam ni malam pertama kita kann??? kih...kih..kih....) tak ada pembaca bawa 18sx kann..... walaupun kami tak celebrate... kami berdua tetap bahagia....

tettt... aku dlm sms...

"Assalammualaikum..... Selamat Menyambut hari ulangtahun perkahwinan yang ke 5. Semoga aman damai rumahtangga dan dirahmati Allah senantiasa disamping dipanjangkan Allah jodoh anakanda berdua sehingga akhir hayat..."....AMIN....

aku dpt sms ni dari Paklong... terima kasih paklong kerana doakan untuk rumahtangga kami....

5 comments:

Anonymous said...

whoaaaaaaahhhh.lupa lak nak wish..happy belated anniversary..semoga rumahtangga shireen dan rasid akan lebih bahagia disinari cahayamata yang comel2 belaka..berkekalan hingga kesyurga...AMIN

sHiReEn said...

AMIN... thanks kak fiza....

jesnita_ns said...

hepi belated anniversary shireen..semoga bahagia sentiasa bersama hero-hero dan kekal hingga ke hujung nyawa..

Zafran pn kena campak aritu..tp just kt badan jer..muka x naik pn..ada beza ke campak ngan cacar air?

sHiReEn said...

thanks apai....

campak just bintik² merah jer kan.. cacar air ni... naik bintik merah pastu dlm tu ada air... bila air tu pecah.. kesian wei.. mcm pedih jer aku tgk....aku rasa cacar air lagi teruk dari campak...

jesnita_ns said...

oo yeke..mesti meninggalkan kesan ek..aritu mak pengasuh zafran..letak bedak je...bedak ANAKKU..hilang arr tanda-tanda campak tu..raziq kena pantang le ek..tak leh mkn kicap..