Nuffnang

Tuesday, December 23, 2008

Senangnyer dalam hati......

Alhamdulillah... semalam doc pakar putuskan yang dalam salur buah pinggang ayah mertuaku dah clear..... tapi 6 januari 2009 nanti kena datang HKL balik utk pastikan sekali lagi semuanyer dah clear... kalau dah clear... nak kena buka tiub...tiub tu depa pasang utk pastikan kalau ada serpihan² tu dibuang melalui small water...hiksss....

so...petang smlm ayah dibenarkan keluar.... bila ayah dah bleh kuar...mak mertua aku pun balik ler sekali kann.... hiksss..... selain aku suka ibu abah aku sendiri ada dirumah.... mak mertua aku pun aku suka gakk.... korang nak tahu kenapa aku suka kalau ada orang tua kat umah??? haaaa.... tgk ler bukti dibawah......

ini gambar aku pagi tadi.... akukan menantu yang baik.... lepas aku bersiap jer... terus aku duduk kat meja makan... sementara menanti sesuatu...kekekekeke

seee.....rajinkan mak mertuaku.... kat umah menantu pun mak yang sediakan sarapan....camno tu??? alaa makk... kata sayang menantukan..... hikssss


mak sediakan jemput² bawang... eerrmm kenyang ler jugak.....


ada lagi tau...... mak buat nasi goreng daging ngan teh 'o'



errmm tapi aku tahu segan ler kann....kekekekek...tak ada ler aku buruk lantak sangat.... pas berpuluh kali kena paksa ngan mak...baru ler aku malu² kucing jamah sarapan tu tadi.... eehh korang ingat aku tak tahu malu ke....tahu tauuu????


alaa.... aku pun tak ada ler rasa bersalah sangatkann.... seee.... kakak ipar ngan adik ipar aku pun duduk jerr... tak tolong pun mak depa kat dapur....kakakakaka....


alaa..... biasalah orang tua kan.... mana suka susahkan anak menantu..... apa² aku bersyukur dapat ibu abah dan mak ayah mertuaku.... mereka semua besttt dalam hidup aku.... aku bahagia ngan keluarga aku sendiri dan keluarga mertua aku..... semoga mak mertuaku terus sayang menantu hantu dia ni....hiksss......errrkk..alhamdulillah... pagi ni aku dah kenyang....

3 comments:

Anonymous said...

wah aku pun menantu hantu..

aku lbh selamba dr ko.. nasib la.. nk goreng telur pun aku takmo oi kt umah mentua..

aku malu..apa punya menantu daaa

sHiReEn said...

hehehehe.. sabo jerlah.. marilah kita sama² jadi menantu hantu....

jesnita_ns said...

bestnye korang..aku klau blk umah mertua tak leh arr nk senang lenang..takut nt kena kata belakang..tatuttttt hik hik