Nuffnang

Thursday, December 25, 2008

Cuti Krismas......

Arini cutiiiiii.......cuti krismas... so petang smlm pas keja... kitaorang gerak balik melaka.... cuti lama² boring duk umah jerkan.... so lepak arr melaka.... nak balik ipoh...tak bleh... sbb ibu abah pun hujung minggu ni nak naik Johor sbb sepupu aku kawin...aku tak dapat nak join....tak daya nak duk dlm keta lama²...jauh tu johor bahru.....

so... pagi tadi pas bekpes roti canai.... ayah mertua aku minta aku masakkk...... sbb weekend lepas aku masak ler udang masak lemak cili api... kirim arr sikit kat kakak ipar masa depa nak lawat ayah kat hospital..... ayah mertua aku ckp... ayah tak puas makan.. dia kata sedappp... haahahaha... aku tak ckp tau... ayah mertua aku yg ckp.....

mak mertua aku dengar jerrrr....terus dia ckp...ok arini dak shireen masak....... ok arr tak kisah...petang ni plak aku ngan hubby nak tunaikan janji kat rafiq ngan anak² buah... bawa depa tgk wayang citer cicakman 2.... aritu kat putrajaya tak dapat nak bawa sbb ada masalah sikitkan.... ok arr... sblm kuar... aku kena arr masak dulu tuk pak mertuaku.....

pas settle masak udang masak lemak cili api..... mak mertua aku plak minta aku buatkan sos cili nasi ayam... sbb sos cili tu makan ngan jemput² pun sodapkannn... aku pun layann... akak ipar aku buat jemput² udang... so menu kitaorang arini...udangggggg jer....

ok pas settle semua..... jom siap cepattttttttttttttt....... nanti pak ngan mak mertua aku mengidam lagi mcm²..... hancur program aku....hahahahaha..... time pak mertua aku sakit ni arrr nak bermanja plak kann... aku layannnnnn jer.......


inilah kanak² riang yang nak sangat tgk cicakman 2..... rafiq lah yang paling overkan..... tapi amat mendukacitakan... cicakman 2 boringggg.... aku ngan hubby bleh tido lagi dalam panggung tu......


hubby ngan akak ipar tgh beli tiket..... aku duk diam² dari jauh ngan adik ipar aku...hikss... urusan keluarkan duit...serahkan pada yang pakar.......

Rafiq ngan kembar...... teka mana kakak...mana adik???? yang duduk tu kakak.... yang berdiri tu adik.... aku suka kakak.... dagu tajammmm.... bila arr nak dpt baby girl ni kann... sedih wei... next n3 okey......


oopsss tertangkap gambar buntut hubby...... hiksss.... aku nak tangkap gambar si kakak ni.... tapi malu ler plakkk....dia punya eksen toleh tu..... nyampahhhhhh


yang ni plak si adik.... bila aku tak amik gambar dia.. sibuk sengih² kat aku... bila aku nak amik..tunduk malu plak.... pastu sibuk nak tgk gambar dia balik kat kamera.....
eerrmmm.... so boring okey cicakman 2 ni..... tp 12 februari 2009 nanti filem Upin dan Ipin wei.... skrg ni pun aku dah gelisah duk dlm panggung...sakit pinggang arr..... time dah sarat tu nanti..... nak gak bawa rafiq tgk filem upin dan ipin ni.... hehehehehe...... pas layan wayang... jom balik.... baru teringat raziq kat umah..... kesian si kecik tu... sblm balik singgah beli Big Apple Donut.....





5 comments:

jesnita_ns said...

wei tgk kt carefour ker? mmg ramai kata cicak man 2 tu boring..sib baik aku tak tgk..layan HISTERIA lg best..

sHiReEn said...

ha'a.. tgk kat carefour... boring giler wei cicakman 2 ni.. mcm citer dongeng jer... errmm sbb budak² jer kitaorang layankan...

Anonymous said...

kan aku dh kata cicakman 2 tuh boring..

lost and faun lg best..

eyh korang ber2 terrer masakkkan.. smpai aku nk bkk blog pun mabuk tgk korang pnya gmbr masak2..

nnt bila aku dh x memabok kan mntk resepi korang..

erk saya bdk baru blaja :)

sHiReEn said...

lost dan faun memang best..kelakar...

tp cicakman tu..permintaan budak².. so layan jerr...

apai terror masak.. nanti ko belajor dari dia.... hehehe

Blackdiamond Forever said...

aku sokong cicak man 2 boring..siap keluar panggung tidur dalam kereta lagi tu...punya la boring tahap gaban..hehehe