Nuffnang

Saturday, December 27, 2008

Jemputan kawin di Merlimau

Okey.. pas kenduri umah Ann.... kami gerak ke merlimau plak... sampai sana dlm kul 3 lebih... sampai jer tgk pengantin sibuk bergambor kat pelamin..... kitaorang terjah pengantin dulu.... sementara tunggu kawan hubby yang lain sampai.... kami makan lagii..... siap ada cendol lagi... waaaahhh hilang dahaga aku....


kami bergambar ngan pengantin... raziq tak ada errkk... kena tinggal....
hubby ngan member opis dia... Fahmi....

Fahmi ngan isteri dia dah lama sangat bercinta...... sblm aku dapat anak pertama lagi depa dah bercinta... baru sekarang seru jodoh tu sampai...Alhamdulillah.. Selamat Penganti baru yerrr.....


eerrmm anak teruna aku dah tak terkawal dah... panjat kerusi ni lompat ke kerusi sana...adoiiyaii.. nasib aarr raziq tak ikut... kalau tak..dia pun join sama.....
pas dah makan.... member² hubby pun dah sampai... bergambor semua... tiba² ibu call..tanya aku kat mana...??? rupa² nyer ibu abah ada kat melaka... nak singgah umah ziarah pak mertua aku...... kononnyer depa nak buat surprised ler tu.. terus terjah jerrr... sekali depa sesat.... suruh jemput depa kat Hospital Putra...hiksss... tu arrr... datang tak kasitau... ok jom papa.. nanti lama plak ibu abah tunggu......


1 comment:

jesnita_ns said...

tu arr..diri sendiri yg terkena surprised