Nuffnang

Thursday, December 18, 2008

Alhamdulillah....

Alhamdulillah.. ayah mertua aku dah selamat jalani pembedahan semalam... tp aku tak sempat nak tengok ayah..... semalam aku cuti... sbb pagi² hubby dah bawa mak dia ke hospital... so aku cuti arr jaga anak² buah aku kat umah... penat wei... terasa mcm ada anak 5 orang....hikss... yerlah anak buah aku jer dah 3 orang.... termasuk rafiq ngan raziq.....

nasib pagi tu.. sblm mak ke hospital.. mak dah buat roti telur, goreng nugget ngan nasi goreng... (eehh ni rumah sapa ni.. rumah aku ke rumah mertua.. hahahaha....) tak guna punya menantu... aku sedap tido..kata cutikan.. selagi anak² aku tak bangun.. aku pun tak bangun arr.... celik jer mata... tgk semua dah siap hidang... terima kasih mak...!!!

errrmm pagi tu settle bab makan... tengahari tu plak.. aku tanya budak² ni nak makan nasi tak?? depa kata... nak makan nasi goreng jer.. sbb nasi goreng tu banyak lagikan... so aku rilekss arr.. aku cuma goreng nugget ngan bebola ikan.... dlm kul 2 tu.. abang ipar ngan adik ipar aku tiba dari melaka...kul 5 tu kuar...amik kakak ipar aku kat opis... terus ke hospital.....

sampai HKL dlm kul 6... ayah masih dlm dewan bedah... tak settle lagi.. aku tgk hubby gelisah jer.. sbb ayah masuk dewan bedah dari kul 3 lagi..... kitaorang tunggu sampai kul 7... ayah tak kuar² lagi... hubby suruh aku balik dulu ngan kakak... sbb abang ipar aku nak terus balik melaka....aku pun balik terus bawak depa makan kat presint 9... dlm kul 8 lebih hubby call.. kata ayah dah selamat... Alhamdulillah...


suasana kat hospital.. sehari sebelum operation....
seperti biasa ler kan... anak² aku mesti ada orang tolong jagakan.... ada jer orang nak dukung.... so aku rileksss....

aku yg semakin tembam.. duk jer atas katil ayah.. ayah terpaksa ler duduk...hehehe... kasi menantu dia yg boyot ni duduk... alaa.. hubby pun sama duk atas katil gak... semua lari dari jaga anak...

ni plak suasana semalam... masa aku jadi babysitter kepada 5 orang budak...sonang jer... bukak jer channel kartoon... duk diam arr depa...

anak buah aku yg kembar ni jer yg bagus... tak banyak songeh.. duk jer tgk tv.... rafiq ngan idin sibuk main dlm bilik... si kecik pun bleh tahan.. tak nak join gegirl tgk tv.... nak join ngan abang² main... lantak korang arr... janji tak terjun dari tingat 3 okey!!!

No comments: