Nuffnang

Tuesday, April 17, 2012

Al-Fatihah buat Nur Damia Batrisyia

Al-Fatihah buat Nur Damia Batrisyia........



anak comey ni telah meninggalkan ibu, ayah dan kakaknyer semalam...... sebak tengok gambar arwah.... huhuhuhu......

arwah anak kepada member opis aku.... semalam dalam kul 3pm... sabariah dapat panggilan dari pengasuh... katanyer damia tak gerak²....... sabariah (bee) suruh pengasuh tu basuhkan muka damia.... tapi tetap tak gerak² jugak.... haihhhh macam mana ler perasaan bee masa tu kann.. tak dapat aku bayangkann...... rupa²nya... damia dah tak ada masa tu....

punca kematian blum dpt dipastikan 100% sbb tak dengar citer dari mulut bee... tapi dengar ura² dari member yang lain... tersedak susu dan lemas sebab tertekup bantal.... macam mana bleh jadi mcm tu... Allahualam....

walaupun apa terjadi... semua dah berlaku.... aku doakan semoga arwah Nur Damia Batrisyia bahagia di alam baru... insyaAllah syurga tempat untukmu nak.... buat sahabat bee..... semoga ko tabah dalam meneruskan kehidupan....

mode : sedih dan sebak bila dengar citer keadaan bee.... tabahlah wahai sahabat.... :(

4 comments:

Heart Crusher said...

al-fatihah~~

Outbound di Malang said...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

eltamaz elmithaly said...



شركة التميز المثالي للخدمات المنزلية وتنظيف المنازل والشقق والفلل بالدمام والخبر والقطيف والجبيل
قسم خاص لتسليك المجاري بالضغط ومكافحة الحشرات وتنظيف للمجالس والسجاد والموكيت وتنظيف الخزانات
نقدم افضل الخدمات المنزلية بالمنطق الشرقية 0551844053

شركة تسليك مجاري بالدمام
شركة تنظيف منازل بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة تنظيف سجاد بالجبيل
شركة تسليك مجاري بالخبر
شركة تنظيف منازل بالخبر
شركة تركيب وصيانة الكهرباء بالدمام والخبر
شركة المثالية للتنظيف بالجبيل

eltamaz elmithaly said...


خدمات شركة ركن الامثل بالمنطقة الشرقيه 0502644550 وتقديم كافة الخدمات المنزلية

شركة كشف تسربات المياه بالاحساء
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة تنظيف منازل بالجبيل
شركة تسليك مجارى بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف