Nuffnang

Monday, December 15, 2008

Semalam yang sadis.....

Smlm ayah ngan mak mertua aku datang.... kakak ipar pun ada sekali bawa sekali anak² dia..... errrmm ok arr... tp aku sedih sbb ibu abah pun nak balik perak dah... yg paling sedih si rafiq ler.. sbb dah sebulan berkepit ngan atok nenek dia....

lepas ibu tolong aku masak nasi ayam.... dlm kul 11pg tu...keluarga mertua pun tiba.... dah siap hidang..... makan semua.. ibu abah pun siap² nak balik...sob..sob...sob.... aku dah terasa sedih dah... yerlah ibu abah sendiri nak balik dah keluarga mertua plak ada kan... so ada terasa perasaan sedih arrr... jgnkan rafiq.... aku pun sebak tauuu....

salam ibu abah.... aku pun dah start ler bergenang airmata.. aku ni kan murah dengan airmata...hiksss.... pas ibu abah kuar jer..aku terus masuk bilik.... (malu ler jugakkan... sbb keluarga mertua aku nampak...) dlm 10 minit dlm bilik... hubby masuk pujuk.....

ok² dah.... dah tak nangis dah..... siang tu mcm biasa... layan keluarga mertua... rafiq pun lupa ler kejap pasal atok nenek dia... sbb ada geng kann...sepupu dia ramai.... duk layan dia main...

yg tak bestnyer.... malam punya citer.... malam tu hubby sound ler rafiq sikit sbb dah malam² masih main lagi.. hubby suruh masuk bilik tido...aku dah masuk bilik tidokan raziq.... tiba² jer rafiq masuk......

mama...tolong tepon atok jap... rafiq nak ckp ngan atok....
(ok arr... aku pun call ler... maybe sbb tiba² dia teringkan atok dia kan)

tuttt.... tutt....(korang baca errkk perbualan dia... sementara tu...aku sebak arr.. bergenang airmata tauu)....

atok.... rafiq rindu sangat kat atok ngan nenek....
papa marah rafiq....
rafiq tak nak tido sini....rafiq nak tido ipoh.....
atok datang ler amik rafiq.....

errm mcm² arr... aku tak tahu apa yg atok nenek dia janji ngan dia.... lepas letak call jer.. dia kata kat aku... rafiq tak nak tido... jap lagi nenek nak datang amik rafiq.... bawa rafiq tido kat ipoh.. sabo jerlah... so malam tadi memang haru biru betul arr.... jenuh aku ngan hubby pujuk dia......bila dia dah ok sikit... dia tak nak tido ngan aku atas katil... dia kata.. mama tak nak jaga rafiq... mama jaga adik jer....

apa lagi... papa dia turunkan tilam.... tidoler 2 beranak kat bawah..... settle bab malam tadi..... pagi tadi nak gerakkan punya arr seksa.... celik jer mata... tanya nenek dah sampai ke?? aku terus ckp.... errmm mana ada nenek datang.... nenek tipu rafiq jer....hiksss.... aku terpaksa ckp mcm tu.. rafiq dah ok.. dah selamat ke sekolah tadi....

hubby hantar ayah dia ke HKL... arini kena admit.... kakak temankan ayah arini.... tinggal ler mak mertua ngan budak² kat umah tu.. tengahari nanti... aku balik jap.. nak hantar lauk....

(gambar tak ada... tak ada mood nak tangkap smlm... sbb aku tgh beriya² yang menangiskan... )

2 comments:

jesnita_ns said...

ni lg sorang..n3 sedih..apsal korang ni pakat wat n3 sedih ke?? hik hik hik

sHiReEn said...

apa bleh buat... minggu lepas minggu yg sedih... kekekeke...