Nuffnang

Wednesday, December 24, 2008

Prosperity burger telah kembali

start prosperity burger ni kuar jer..aku duk merengek jer nak pi makan......tp memandangkan sejak akhir² ni bz jer dengan tetamu sentiasa ada kat umah... aku ngan hubby pun jarang lunch sama kat luar..... time lunch jer balik umah..... so petang smlm.... keluarga mertua dah balik melaka...... so hari ni apa lagiii........ kami berdua mengdating kan ler diri........ tp pagi tadi pun dah dating gak..... bekpes sama²... tak payah ler snap gamborkan.... aku makan nasi lemak...hubby makan mee goreng...tu jerr..... so dlm kul 11 tadi.. hubby call.... ajak makan prosperity burger....



aku yang mengidam ke hubby??? laju jer jalannnnn


aku order prosperity beef burger.....yang biasa punya jerr.....hubby jer order yang double...


haaaa..... tu lahh.. nak sangat double..... jenuh nak buka mulut....hikssss



disebabkan hubby melarang aku minum air gas... aku pun order ler shake chocalate..errrmm nyaman sungguh......


korang dah pegi makan ke??? pegi arr cepat....sedapppp....
thanks lah yer bang.... ikut jerlah selera binimu ini.....

2 comments:

Anonymous said...

dah dah pi dah.. last weken lg dh pi tp laki aku jek yg mkn psl aku ske ayam jek :)

Anonymous said...

nyummy..nyummy..akak pun da makan prosperity burger tu..dua set skali tu..bukan double tau..hikssss..makan macam tak hingat dunia..kuikuikuikui....sabo jelah kan..apa2 pun memang sedap prosperity burger nie..nyummy..nyummy..sehingga menjilat jari...ahakssssss