Nuffnang

Tuesday, December 9, 2008

Esok aku cuti okey..!!!

Hubby ajak aku cuti esok.... suka² hati jer kan.... hubby kasi alasan.... nak bawa rafiq tgk wayang... sepanjang cuti sekolah ni.... rafiq tak banyak habiskan masa ngan papa dan mama... sbb yerlah...start jer cuti sekolah aritu...rafiq terus balik perak.. duk sana 2 minggu.... pastu atok ngan nenek duk putrajaya 2 minggu... dia berkepit gak ngan atok nenek.... minggu depan plak keluarga mertua aku datang putrajaya...duk sini tak tahu ler baper lama.... sbb ayah mertua aku masuk HKL 15/12/08... insyaallah kalau tak ada apa² 17/12/08 tu operation.. buang batu karang dlm salur buah pinggang dia.... semoga semuanya selamat....

kebetulan plak tu.... 16/12/08... kakak ipar aku dpt masuk gomen.... kak midah kena lapor diri kat Kementerian Kewangan... penempatan tak tahu lagi kat mana... maybe dpt kat melaka gak kot... sbb kak midah dah ada keluarga.. anak² pun sekolah kat melaka.. so, minggu depan aku bz arrr... kena ulang alik dari putrajaya ke HKL...

hubby amik keputusan.... esok kami berdua COTI...... bawa rafiq jalan²... tgk wayang... belikan arr dia mainan sblm start sekolah balik ni... (psstt... rafiq dah ada kemajuan.... dlm proses berhenti isap susu dlm botol.... dalam satu hari tu.. sekali dua arr dia minta... kadang² tu.. seharian tak minta botol.... bagus..bagus.. anak mama dah besarkan.....) stop isap botol pun hubby nak hadiahkan rafiq sesuatu.... tanya rafiq...nak apa?? korang tau dia minta apa??? PSP.(betul ke errkk?? ala game orang zaman skrg main tu....) tengahari tadi hubby ajak ler survey.... makk aaii... harga dia.... RM899.... tu yg paling murah aku tgk..... errmm aku ckp kat hubby...tolong arrr jangan membazir... rafiq baru 4 tahun.... tp hubby ni kalau ngan budak² dia cair sikit...hubby kata maybe beli "Game Boy"...tadi survey...harga dia RM299... murah arrr sikit dari PSP kan... (ni semua rafiq terpengaruh ngan Pakngah...kat perak....asyik main PSP Pakngah jer)..... errrmm lantak ler papa.... ikut ler kehendak anak papa tu....



Gambar ni sekadar hiasan....tak ada kena mengena ngan N3 ni...hiksss... saja nak tunjuk kat korang.... anak² ni cepat benor terpengaruh.... hehehehe....
lawak arrr raziq... atok pakai ketayap dia pun sibuk sama... takpelah...benda yg baik..raziq ikut okey....

ni plak perangai si abang rafiq... baru 4 tahun wei.... dah pandai minta PSP.... adoiyaiii...

3 comments:

jesnita_ns said...

rari ke cari rafiq?? hehehe..tak berapa nk clear arr dia baca doa tu..tp ada certain ayat je yg aku paham..hehehe..tak pe rafiq practice make perfect

Anonymous said...

bdk2 nk psp..

org bsr mcm laki aku tuh.. bli jek psp main2 kejap pastu boring.. last2 adek aku pinjam bwk balik jhr men puas2..

aku igt x lama lg bole jdk rete adek aku psp tuh..

sHiReEn said...

apai: tp betul doa makan dia tu... cuma dia baca ala² orang omputih sikit...hahahaha

kecik: tu arr pasal... budak² zaman skrg ni..ikut betul peredaran zaman... jenuh mak bapak...