Nuffnang

Thursday, December 11, 2008

Anak....anak....

Kelmarin.... lepas aku ngan hubby survey PSP rafiq kat warta bangi...... survey punya survey..... bapak punya mahalkan..... hubby kecewa ler jugak sbb tak dpt nak tunaikan nafsu anak dia tu..... errmm setahu aku....hubby aku ni tegas orangnyer....garang plak tu dlm mendidik isteri ngan anak².... tp kelemahan hubby ni... dia tak bleh kalau isteri ngan anak² dia minta sesuatu... dia akan tunaikan....cuma cepat atau lambat jer..... tambah² lagi bab makan... hikss.....

okey²... pas survey tu.... aku pun tak galakkan hubby beli PSP tu... gila apa.... harga sampai RM899.... plak tu...budak 4 tahun yg nak main tu.... mcm tak berbaloi jer... papa tambah lagi sikit.... dpt mama barang kemas tau....hahahaha.... statement keji jer....... (sebenarnya mama yg jeles.... ) sepanjang dlm warta tu... hubby duk termenung.... pastu membebel... kesian rafiq...kesian rafiq...mesti dia kecewa.....

errrmm dah nak balik... terjumpa ler kedai jam ni...ada jual jam "BEN10".... salah satu kartoon yg rafiq suka arr kan..... hubby kata... tak nak kasi rafiq kecewa sangat... dia beli gak ler jam tu.....




inilah jam "BEN 10" yang hubby belikan utk rafiq.... petang tu balik dari keja... kononnyer nak kasi rafiq happy ler.... tp muka rafiq mcm kecewa gak ler.... sbb dia mengharapkan papa dia bawa balik PSP..... errmm anak...anak......

malam tu.... hubby bincang ngan aku.....
mcm mana yang.... abang dah janji ngan rafiq pasal PSP tu....
tu arrr abang.... sapa suruh janji....
mana ler abang tahu.... abang ingat dia bleh lupa pasal PSP tu bila balik putrajaya....
errrmm budak² bang..kalau dah janji... depa akan tuntut gak..... suka hati abanglah....ayang tak nak masuk campur.... jangan minta duit ayang yer......
alaa..... kita share arrr...separuh²......
oooo minta maaf.... ayang bukan kedekut.... tp ni membazir.... kalau share sbb rafiq nak masuk U ke...ok gak kan.....
errmm pastu...hubby diam jer..... korang nak tauuuuuuuuuu...... esoknyer masa bawa rafiq pegi tgk wayang.... lepas habis wayang jer...hubby ajak pegi The Mines..... konon nak survey lagi arr... tak habis lagi pasal PSP ni.... tp tak ada gak yg berkenan... dlm hati aku....legaaaaa........ pastu masuk keta...aku ingat nak terus balik umah..... tp tak gakk.... dia tuju ke warta bangi......
akhirnya.......

tapi hubby tak beli PSP.... hubby belikan MD Pocket Slim... ala² gak.. tp tak ler semahal PSP.... MD Pocket ni harga dia...RM229.... tape dia...RM89.90.... tawar² dpt RM260.... masih lagi tahap pembaziran.... tp hubby tak usik duit aku.... so takpe..... hehehehehe.....

errrmm rafiq...rafiq... papa byk habiskan utk rafiq... jadilah anak yang baik.... yg soleh.... okey.... !!! dgr ckp papa ngan mama... jangan noty² tau......

balik umah jer....terus tak ingat dunia.... belikan KFC pun tak usik²... last² adik dia jugak yg habiskan KFC abang dia...hehehehe.... adik gak yg kenyangkan.....
errmm aku tak tahu nak komen apa lagi... hikss.... senyap jer..... dlm hati...sayang duit ooooo.....
hubby ckp....takpelah.... utk anak jugak......
sekian........

7 comments:

cik gemuks said...

wahhh untung jerk jd rafiq :D

sHiReEn said...

Alhamdulillah... papa dia ada rezeki lebih... tu yg habiskan kat anak tu...

AIN said...

saye kecik2 xpenah dapat adiah smpi camtu harge die..
nak jadi anak akak la cmni..
hehehe!
(",)

sHiReEn said...

jgn ckp ain tak penah dpt... akak ni pun tak penah dpt hadiah mahal tau... kekekeke

Anonymous said...

knapa x try carik 2nd hand...

tatau la anak ko atau bdk2..

laki aku yg bdk tua tuh men sekejap ajek.. bg aku duit bli henbeg lgk bagus..

nasib jgk ada poket game tuh kalo x haru jgk..

x apa le shireen at least x kuor byk benor utk bdk2.. :)

esok aku ada anak entah camner..

akak aku janji dgn anak dia bln pose aritu 1 hari pose RM10.. kene anak dh darjah 1.. dh pndai kira sebulan dpt RM300..smpai x larat nk pose pun tetap nk bertahan.. akak aku igt anak dia x heran,, rupa2nya anak dia nk bli hp..

abes melayang duit akak aku :)

Razila said...

comot.. ko blh tk tolong ckpkan dkt acit, aku nk gelang kaki.. alah.. anggap la aku mcm anak sendiri.. jgn malu2 yek..

sHiReEn said...

kecik : takpelah.. benda dah beli.... lain kena amik iktibar..budak² tak bleh berjanji...

yong: dari dia kasi ko gelang kaki..baik dia kasi kat aku.... hehehehe....