Nuffnang

Tuesday, December 9, 2008

Selamat Hari Raya Aidiladha

Rasanyer belum terlambat aku nak ucap Selamat Hari Raya Aidiladha..... aku tak amik cuti pun... arini aku dah start keja.... pagi raya tu aku bangun siapkan baju hubby ngan anak²... hubby ngan rafiq jer ikut atok pegi semayang raya... pastu terus rafiq tgk lembu dia yang kena akikah tu..... abah tak kasi aku pegi... sbb aku mengandung.... abah suruh duk umah jer.... sblm tu pun abah dah warning kat hubby.... jgn beriya sgt tgk lembu tu kena sembelih... jangan duk dekat sangat... mcm² arr pesanan penaja abah kat hubby..... "isteri awak tu mengandung".. hikss....

so pagi raya tu...semua adik beradik ibu berkumpul kat umah ibu.....


errmm macam biasa lah kan.... raziq tak akan berkepit ngan mama dia... ke mama dia yg lepas tangan....hehehehe... paklong tgh melayan raziq main bola......
baju hijau ni kan...aunty aku yg sgt dengki..... aunty aku ni ada 3 orang anak..semuanyer lelaki.... asal jumpa aku jer... pegang perut aku sambil ckp...."Welcome to the club".....hahahaha.... dengki arr tu... dia nak suruh aku join dia... semua anak aku lelaki..... kita tunggu bulan 3 nanti.... boy or girl... aunty kata... kalau girl dia janji nak hadiahkan gelang emas kat baby.....aunty yg kat belakang tu.. nampak sipi jer pun janji gak.... kalau dpt girl.... ada hadiah dia nak kasi kat baby.... waaaa tak sabar aku nak bersalin....

pakcik² aku malas nak layan kitaorang.... depa makannnn jer.... lantak korang arr.... pakcik aku mesti ckp... bini dia janji.... biar bini dia yg kuarkan duit belikan gelang emas...hahahaha.....


2 orang baju hijau ni anak² aunty aku yg dengki tu..... diaorang pun sama join ibu depa.... hikss... tak kisah arr.. apa² jantina pun anak dlm perut aku ni..... Alhamdulillah... inilah zuriat aku.... rezeki aku.... tak dpt gelang emas pun tak apa arr....janji anak aku sihat sempurna...AMIN....
mcm biasa.. tuan punya blog malas nak bergambar..... sebabnyer tuttttttttt....... kalau aku beraya kat umah mertua...aku lah orang pertama mandi...hahahahaha.....

No comments: