Nuffnang

Friday, December 5, 2008

Jamuan Kelab Steno

Alhamdulillah.. arini keja aku makannnn free jer.... pagi tadi ada bacaan yassin bulanan seksyen....so menunya nasi ayam..... tengahari plak ada jamuan perpisahan salah seorang ahli kelab steno..... so makan lagi..... disebabkan aku dah kekeyangan... korang layan gambar jerlah errkk.... korang pun bukan suka membaca kann.... hikss....

inilah PA yang diraikan..... tgh kasi ucapan.......

hadiah utk yang diraikan dari kami kelab steno

ini plak door gift utk semua yang hadir......


ini aku punya....cuba korang teka apa ada didalam...... teka arrr..teka arr...

tak kuasakan korang nak layan... dpt keronsang.. ermm suka..suka...tambah lagi koleksi keronsang aku.... nasib tak beli masa mini open day tadi....


kami semua tengah tunggu yang diraikan ni tak tiba² lagi......

haaa.... sebelah aku tu... yang pakai biru tu korang kenal tak?? kekekeke.. tu arr dak anie.... sebelah anie tu... junior kitoarang... herda.... sebelah herda tu....junior gak.... azizah... tp aku dah kuar dari poly tu baru azizah tu masuk... kira junior gak ler tu... kih..kih...kih... errmm ramaikan student poly PD masuk EPU.... rupa²nya dak anie ni ada blog gak...takpe nanti aku link blog dia.... anie ni silent reader blog aku...sabo jerlah... ada blog...ko diam² errk....

ni menu yang aku belasah tadi..... nasi putih, kerabu mangga, ayam masak lemak cili api, sotong goreng tepung ngan ikan bakar....errkkk...alhamdulillahh

cisss... dengki tul dak anie ni... aku nak amik gambar ko sibuk tayang tangan ko kat situ.... ni desert... ada lempuk durian tu...sodapppp......

korang tau ke apa benda ni?? inilah sejenis kek berperisa strawbery.... aku amik.. tapi aku tak makan pun.... perut aku dah ketat gila wei... dak anie tolong makan sikit... pastu selamattttttt ke dalam tong..... (jangan malam nanti aku teringat kek ni sudah.... satu hal plak laki aku nak carikan)

haaaaaa.... pas dah kenyang.... kami apa lagi... buat senaman lah kannn..... menari tarian poco-poco.... i likee..... aku join gak kejap.. pastu aku dah terasa belakang badan aku ni mcm nak kejang jer.. lebih baik aku stop.. tak pasal² plak aku terberanak kat sini... jenuh wei.... aku baru jer 6 bulan.. hikss.....

alaaa... leceh arr.. aku ada video utk poco-poco ni.... tp tadi aku upload...lambat bebenor... malas aku nak nunggu.... so korang layan gambar dulu errkk.... nanti aku free... aku upload balik video.......layannnnnnnnnn

4 comments:

jesnita_ns said...

shireen..awat lain beno rupa anie..cam dah tem jerk..best nye lama tak menari poco-poco..

sHiReEn said...

eermm aku pun rasa mcm tu gak... agaknyer sbb anie pakai implan kot... orang kata kalau pakai implan...badan pun bleh cepat naik..

Anonymous said...

huwaaaaaaaaaaaa sedapnya jamuan steno tu..nampak grand jek.makanan pun sedap2nya tengok....time akak takde ni la jamuan grand2 yea..ni yang i jelos nie..hikssssssss...apa2 pun i tumpang gembira..ramai gek yang datang jamuan tu..walaupun i takde..kihkihkihh...brooch pun dapat..coz entitled as a member club..kuikuikui..jangan mare..

Anonymous said...

uih ko pun tau joget poco2 nih..

amat la bosan sbb apa2 majlis wajib kt jab aku berpoco2..