Nuffnang

Friday, December 5, 2008

Mini EPU Open Day

Awak mengandung yer???
yup....
Tak payah ler check kesihatan... dan tentu tiap² bulan awak kena check up.....
(sabo jerlah aku..... )


hikss.. memang pun.... baru smlm aku pegi klinik utk maternity check up.... doc suruh aku kurangkan makan nasi...... sbb baru 6 bulan pregnant.. berat dah naik 4.5kg.... alaaa...biasa arr tu.. bukannyer aku yg nak makan sgt... baby dlm peyut ni yg nak makan......... hahahahaha.... aku selalu kasi alasan mcm ni kat hubby... malas hubby aku nak layan.... tp dia tetap gak tunaikan selera bini dia ni.... (errmm bila lagi kann....time mcm ni arrr kita nak over manjakan..) ala papa rilekss aarr... mama jadi mcm ni pun sbb papa tauu....ooppss... melalut plak...ok jom kita layan geng² opis aku buat check kesihatan...


ok...daftar jangan tak daftar.....

EO aku tgh ukur tinggi (sila pusingkan kepala anda yer)...
check gigi pun ada.... yg bestnyer.. sapa yg ada problem terus dpt date appointment...

haaaa.... amik darah sikit.... nak check gula dlm darah.. dak anie..terkebil² mata dia.... sakittttt....

jualan pun ada gak... tp tak sempat nak amik gambar setiap gerai plak.. aku amik gerai ni jer... sbb BKSU bergambung ngan kelab Steno jual keronsang....

minuman percuma pun ada... nescafe ngan nesvita... milo tak ada arr.. kalau ada kan sedappp....
so....itu jerlah yg ada kat opis aku arini.... kalau tak asyik buat keja mengadap pc jerkan.. sekali sekala....EPU buat mini open day..... ok gak... bleh jalan²..... ooo derma darah pun ada... tp aku ngeri sikit nak masuk zon kat situ..... aku tgk dari jauh jer...


2 comments:

jesnita_ns said...

oit..aritu doc bising berat tak naik ek..skang dah terover lah plak ek..

sHiReEn said...

tu arr... mcm² arr doc ni.. naik salah.... tak naik salah.... bukannyer aku yg nak makan sgt.. baby ni yg nak makan...hikss