Nuffnang

Monday, December 22, 2008

Program kami hancur berkecai...

Hikss.... tajuk tak bleh tahan.... hari khamis lepas... aku ngan hubby dan bincang nak bawa family hubby tgk wayang...tujuan utamanyer nak bawa budak² ni tgk filem cicakman2 ler...sbb khamis tu masa kat hospital tgk ayah dah semakin sihat... insyaallah esoknyer bleh arr kuar hospital....

so..sabtu tu... mak ayah duk lepak umah tolong jagakan raziq.... kami semua nak pegi tgk wayang... tp segala program semua hancur.... jumaat pagi tu...doc call hubby mengatakan... lepas buat xray kat ayah... masih ada lagi batu dlm salur buah pinggang tu... so pagi tu gak..doc lazer sekali lagi... ptg tu xray sekali... masih ada lagi batu dlm tu...errrrmmmm....

so..ayah tak bleh kuar lagi... masih lagi dlm hospital... sabtu ahad biasa arr.. doc pakar mana adakan... so nak tak nak kena tunggu arini gak.... so...berita terkini belum tahu lagi dari hospital... (kami semua takut... penyakit lain plak....) minta dijauhkan ler....

sabtu ahad tu... kami semua lepak umah jerlah.... keja kami masak..makan...tido.... masak..makan...tido...hiksss... petang jer hubby bawa family dia ke hospital... aku ngan raziq duk lepak umah... hubby kesian tgk aku.... dah mcm tak daya jer nak jalannnn....hehehehehe....

Ayah.... menantumu ini doakan semoga ayah tak ada apa²... kenapa ler batu tu degil sangat errkk.... semoga berita arini berita yang baik² jer dari doc pakar..... AMIN....!!!

2 comments:

masviona said...

insyaallah...moga diberikan kesihatan n briter yg baik2 saje

sHiReEn said...

Inysaallah...Thanks Mas