Nuffnang

Thursday, December 11, 2008

Sehari bersama Rafiq Syahmi

seperti yang dirancang...semlm aku ngan hubby cuti... nak habiskan masa ngan rafiq... orang lain bawa anak cuti² malaysia... tp rezeki anak aku.... main game, tgk wayang, hiburkan hati dia jer.. ok ler tu kan... kalau ikutkan perancangan awal tahun...memang nak bawa anak² ngan family mertua holiday kat cameron Highlands.... tp byk plak benda yg berlaku... ayah mertua aku accident... sakit... aku plak termengandung....hikss.... so semua tu tak daya nak pi holiday..... so smlm kita enjoyyyyyyyyyyyyyy........ raziq kecik lagi..so duk umah ngan atok nenek...nanti raziq dah besorr...giliran raziq plak okey......

dari pagi sampai ke malam.... melayan si rafiq ni... pagi² tu celik jer mata... hubby ajak beli sarapan dulu....so sarapan dulu ngan atok nenek kat umah..... pastu baru ler kami bersiap nak kuar......

smlm kami layan citer "Los dan Faun".... memang best citer ni... dari aku masuk panggung sampai habis... gelak jer memanjang.... best..best...tak rugi coti aku smlm.... sementara tunggu kul 12... layan rafiq main game dulu....

mcm bagus jer muka rafiq..... terror ler konon tu......

sapa yg over ni.... rafiq ke papa??

byk lagi game rafiq main... tp malas nak snap... sementara tunggu papa pegi toilet... rafiq layan ketuk buaya dulu.....

ok..ok...jom rafiq... kita beli jajan dulu... wayang nak start dah tu....

rafiq possing dulu......

poyo jer 2 beranak ni tau...... ramai orang tgk....tp ada aku kisah....peduliiiiii.......hikssss


rafiq ckp..."papa..papa....tunggu mama tu..... lambat arrr mama ni jalan".....
mentang² arrr aku boyot... terkedek² jalan..... papa ngan rafiq tinggal mama kat belakang errkk.....
selalu mama ngan papa duk sebelah² tau....panas jer..... tp smlm rafiq duk tengah².... sejuk mama sorang² kat tepi tu.....hahahahaah
n3 sblm ni kan aku ada story pasal PSP kan.....?? korang rasa hubby aku layan tak nafsu anak dia ni...???? next n3 okey........

No comments: