Nuffnang

Wednesday, November 19, 2008

Rafiqqqqqqqqqqq.............mama rindu...!!!!!

ko punya nakal ler yg mama rindu gila skrg ni tau...........

lambatnyer masa nak peluk cium anak teruna ni.....sob...sob...sob.....


errmmm termasuk arini...dah 3 hari aku tak peluk cium rafiq.... dah 3 malam tak tido ngan rafiq.... (belum apa² lagi airmata aku pun dah bergenang)...3 hari adik tak main ngan abangnyer... 3 hari mama ngan papa tak marah rafiq....3 hari rafiq tak salam mama sblm rafiq ke tabika... 3 hari mama tak mandikan rafiq.....3 hari mama tak basuhkan yakyak rafiq....3 hari mama tak buatkan rafiq susu....mcm² lagi lah...

rafiqqq....mama rindu bangat kat rafiq...... lambatnyer nak cuti raya haji..... lagi 2 minggu wei... sob..sob..sob.. tak tahu nak tulis apa lagi.... makin laju plak airmata aku ni... stop² kat opis ni... tak pasal² orang nampak nanti..... kekekekeke....

Rafiq.... mama rindu rafiq.........

3 comments:

mamaputeri said...

beb,
aku paham perasaan ko..
air mata aku pun bergenang
bace entry ko nih..
kite ibu kan mmg klu boleh
x mau pisah dgn anakkkkkkk

sHiReEn said...

sob...sob..sob.. tp dia tak rindu kat aku....uwaaaa.. dia kata dia nak duk lama² kat ipoh... sabo jerlahhh.... mama dia garang kot?? hikss..padan muka aku...

KasihKuAlRayyan said...

isk.. isk.. isk.. sroooottttttt..... isk.. isk.. isk...