Nuffnang

Tuesday, November 25, 2008

Layan wayang...

"Selamat Pagi Cinta"....... smlm aku ngan hubby layan wayang.... errrmm nak komen apa errkk pasal filem ni... ntah arr.. jalan citernyer agak slow arr... bak kat hubby... filem ni tak menyentuh jiwa dia sbb tak ada kena mengena ngan dia..... hubby kata.. kalau dulu kami tak ada jodoh.... ada ler kena mengena kot.... hikss.. apa ler papa ni... lebih baik tak ada kena mengena ngan jalan citer ni kan..... kalau tak.... kita tak sebahagia mcm sekarang....... Alhamdulillah.... 29 November 2008 nanti... ulangtahun perkahwinan kami yg ke 5 tahun... itu nanti next n3 lah errk... takkan celebrate tengok wayang jer kann..... tp masa tu aku kat melaka... errmm camner errkk??? kekekekeke... layannnnn.....


azam ngan suci tak ada jodoh..... ilham ngan julia jodohnyer hanya sekerat jalan... Ilham meninggal..... so aku lah heroinnyer.... semoga jodoh aku ngan hubby akan berkekalan sampai ke hujung nyawa... AMIN.... hikssss....

inilah hero aku.......

saja jer suka²....sowei..n3 kali ni melalut plak... aku tak ada mood dah ni... rindu bangat sama rafiq.... nak bawa rafiq tgk wayang citer Madagascar..... sob..sob...sob....

No comments: