Nuffnang

Wednesday, November 12, 2008

Alhamdulillah

Errmm tak ada yg perlu kuar dari mulut aku ni selain dari Alhamdulillah.... rezeki datang lagi.. dan orang kata.. rezeki baby baru... hikss.... apa² pun.. rezeki anak² mama.... citernyer mcm ni....sblm ni aku jaga bos M54... tp start 1 Ogos 2007 dia dpt JUSA.... so secara automatiknya mesti arr elaun PA aku ikut bos yg aku jaga.. tp sampai skrg.. elaun PA aku masih ikut Bos M54... aku ada gak terpikir....tp dah jabatan aku pun senyap jer.. aku pun senyap jerlah... lagipun masa tu aku seksyen aku tak cc dan eo... so kebajikan aku tergendala arr...

dan smlm tiba² cc tanya aku... pasal elaun PA aku... dan bila diselidik.. aku layak dpt elaun PA Jusa arrr....wah bestnyer.... sblm ni dpt RM120.... nanti dpt arr RM150... duit jugak kann... tp yg bestnyer... dpt tunggakan tu dari bulan 8 tahun lepas....

errrmm apa aku nak buat ngan duit tunggakan tu nanti errkk.... papa..sila buat tak tahu yer... hehehehe.....kalau dah nama rezeki anak²... mesti aarr aku shooping utk anak² aku nanti... tambah lagi nak dpt baby baru... syukur Alhamdulillah... rezeki datang lagi....

No comments: