Nuffnang

Tuesday, November 25, 2008

Adikku bakal Inspektor Polis

N3 kali ni.. aku nak citer pasal adik aku laa.... Alhamdulillah bulan 7 lepas, dila masuk Pulapol... jalani latihan Inspektor Polis.... dulu sebelum dila masuk... aku tak baper confident ngan dia ni... dia ni lembut sikit..ala² manja lah konon..... tp skrg ni..alhamdulillah dah hampir 5 bulan dia training.... dia dah lepasi tahap yg mencabarkan... skrg ni dia byk habiskan masa dlm kelas dan exam... insyaallah bulan 1 tahun depan... dila dah start praktikal... tak lama lagi... jadi ler Inspektor Dalila...hehehehe.... tercapai gak impian ibu abah nak tgk salah seorang anak dia keja beruniform.... AMIN....

Charlie Angle
Dalam kelas pun sempat possing

Inspektor Dalila... satu paku lagi...sbb tak conform.. nanti dah conform baru naik 2 paku..

Adikku yg tengah² tu... rekomen...rekomen.... single lagi ni....kih..kih..kih

dulu ala² lembut arr.. manja² gitu... skrg aku takut dahhh... garang wei....

Bakal² Inspektor wanita... mcm tak sesuai jer kan.... semua mcm manja gitu.... hahahaha....

1 comment:

KasihKuAlRayyan said...

tanye dilla dia nk lagi brape paku?? kt dalam toolbox bapak aku byk.. nnt aku kiben segengam bagi dkt dilla... dun wori... dun wori.. terus dpt jd ketua polis negara nnt...