Nuffnang

Wednesday, November 26, 2008

Abang adik dpt bola baru....

Yeahhh...abang adik dapat bola baru..... abang rafiq tak ada.... so tak payah berebut dua beradik ni nak beli mainan.... smlm ada pasar tani... lepas keja... terus amik abang adik dan cabut ke pasar tani... beli makanan utk dinner... aku beli keow teow goreng, ayam goreng ngan air asamboi...hubby plak beli ayam percik ngan cendol jer..... abang adik kongsi makanan ngan mama errkk.... tp bila lalu jer tempat mainan.... tak kelip² mata ko errkk.... papa saja jer buat tak tahu... abang adik punya marah... siap cakar muka papa....hiksss..... last² dia minat ngan bola warna-warni ni... tak lepas dari tangan dia... bila terlepas... kelam kabut nak amik balik.. eerrmm anak....anak.....


tengok tu..tak sempat² nak main.... dlm keta pun suruh keluarkan dari plastik.....

sila abaikan perut saya yg slim tu.... hikss....

abang rafiq...jangan jeles..... abang adik dpt bola.....

3 comments:

jesnita_ns said...

Zafran lom pandai lg arr cam Raziq shireen nk mainan..tp ada gak le dia nampak kete kt pasar mlm..dia nk pegang..aku cepat-cepat tarik..sib baik dia x ngamuk

sHiReEn said...

hikss... raziq ni nampak mainan yg bunyi gerak² tu... bising arr mulut dia..tp smlm nampak bola..lagi dia excited..dia memang suka bola...takpe..jgn ajar zafran pasal mainan sgt.. nanti jadi mcm rafiq.. tertonggeng² kat alamanda nak mainan... malu wei..

KasihKuAlRayyan said...

hahahaha.. sian korang kne beli menan utk anak2.. tk per.. dugaan smentara nk tgg budak2 tue besau...