Nuffnang

Friday, November 21, 2008

Laaa.... apa plak ni wei..???


Alamakkk... apa ni wei??? laaaa....isnin ni aku ada exam PTK arrr.... hikss.... (aku buat tak tahu ker...atau aku saja buat² tak tahu)....errmm aku tak study lagi ni.... malasnyer nak buka buku.... apa²pun... korang tolang ler doakan aku errrkk.... nanti gaji aku dah naik... aku belanja aarr korang..... errrmm sebagai sokongan dari hubby aku.. aku paksa dia cuti ari isnin nanti.... hantar aku pastu jemput aku.... pastu nak tgk wayang "Selamat Pagi Cinta" sambil sambut Wedding Anniversary kitaorang yg ke 5 tahun pada 29 November 2008 nanti... sbb aritu jatuh ari sabtu... kitaorang sambut ler awal berdua.... sabtu nanti... nak letak raziq kat mana plakk kann?? Rafiq dah selamat aku hantar kat Eypoh.... hehehehe.....
Good Luck utk Exam PTK aku...!!! caiyokk....caiyokkk.....

No comments: