Nuffnang

Tuesday, January 6, 2009

Rafiq dengan Oreo...!!!

Sekolah dah bermula...... setiap hari aku mesti bekalkan rafiq biskut oreo dalam beg sekolah dia ni.... rafiq ni memang hantu oreo..... aku tak kisah ler kan... setiap hari kena bekalkan satu plastik oreo ni...kecik tak main ler... nak yg besorr...hiksss....
Yang bestnyer.... bila buka kat sekolah.. dia kasi ler biskut ni kat kawan² dia sekali.... termasuk ler cikgu² dia...hahahaha.... murah rezeki anak aku ni...... tapi mama yang parah tau.... tiap² kena beli biskut oreo ni... pas balik sekolah jer... kalau stok oreo dah habis kat umah.. mesti rafiq ajak singgah petronas....nak beli OREO....
Boleh jadi duta Biskut Oreo tak?? yang tak bleh tahan... kalau main gaduh² ngan papa dia.... rafiq siap cakap..."sayalah BEN 10 OREO"....hehehehe... apa ler kena mengena ngan oreo kann??

Agaknyer dia fikir... kalau makan Oreo ni... dia bleh jadi kuat... satu lagi dia selalu sebut....
"Rafiq kuat mcm Pepaya"... adoiiyaiii...terpengaruh betul ler budak² ni......



Makan rafiq...selagi bleh makan....... entah bila ler dia nak jemu dari makan biskut oreo ni.....

2 comments:

lin kecik said...

ok le tuh bior nanges nk oreo jgn nanges nk menan dan kira orait dia x mntk jajan kosong..

bagus! aunty doakan membesar dgn sehat!

Blackdiamond Forever said...

ya..lin kecik...aku setuju sgt...bia nangis nak oreo takpe..at least berkhasiat gak..daripada minta menan yang merapu2...tension aunty intan melayan karenah irfan & izzuddin yang tak insaf2 lagi minta menan...