Nuffnang

Tuesday, January 6, 2009

Mama merajuk ngan anak-anak...

Uwaaa.... malam tadi aku merajuk ngan anak² aku.... sampai bergenang arrr airmata aku.... (tak tahu ler aku skrg ni berjiwa sensitif ke atau memang aku sedih ngan anak² aku).....hiksss.....

korang nak tau... dah 2 malam budak² ni mendera mental aku tauu...... malam kelmarin rafiq ngan raziq pijak badan papa dia...siap urut² lagi badan papa dia..... bila aku suruh depa urut badan aku.... depa buat tak tahu jer....... aku okey ler lagi... lagipun takkan nak suruh depa pijak belakang badan aku tgh² aku boyot ni kann....

tapi ni kes malam tadi wei.... sedih aku.... aku suruh rafiq urut kaki aku.... tapi dia tak nak.... bleh rafiq siap cakap.... rafiq nak urut kaki papa... kesian papa.... papa penat balik keja......

wei....macam ler aku ni tak keja...... pastu aku ingat bleh ler minta si kecik tu urut kaki aku.....uwaaaaaaaaa.... si kecik ni pun samaaaaa.... dia pegi urut kaki papa dia...... tensennn.....

baper kali aku merayu depa urut kaki aku..... depa buat dekkkk jer...... papa pun saja jer nak menyakitkan hati aku.... hubby siap cakap.. bagus anak² papa ni.... anak² papa sayang kat papa yerrr....... aku jelesssssssssssssss..... aku merajukkk.... tiba² jer begenang airmata aku merajuk ngan diaorang...............



tengok ler ni.... ni aksi malam kelmarin.... tolong urut ngan pijak belakang badan papa....

si kecik ni pun samaa......

ni plak.... malam tadi..... aktiviti urut kaki papa..... yerlah...papa sorang jer yang keja.......


alaaa.... korang ni bukan apa.... bodekkann.... nak mainan.... yerlah.... asal mainan jer.... papa jer yg kuar duit.....


eeeeeeeee jeles aku tauu.... kesian kaki aku.... siap hulur lagi... tapi tak ada sapa nak tolong urutkan....
mama yang mengandungkan korang tau.... mama yang mandikan korang.... mama yang masak... mama yang suap makan.... mama yang basuh nyak..nyak....korang tau..... semua mama yang buat utk anak² mama...... tapi papa jugak yang korang sayanggggggg......
pas papa tgk airmata aku dah bergenang.... papa dah cuak lerr..... cepat² suruh anak² pujuk aku balik.... hehehehhe.... aku pun tak tahu mcm mana aku bleh menangis....kekekeke.... jiwa orang mengandung kot...sensitifff.....hikssss..... depa nak urut kaki aku...aku tak kasi dahh..... last sekali si kecik ni gak yg pandai amik hati aku..... dia buka baju aku kat bahagian perut tu.... dia cium berkali² kat perut....siap ada bunyi tu..... pastu aku dah okey... tergelak tgk gelagat dia pujuk aku...kekekekeke.....

5 comments:

PuTri ReRaMa AwAnAn said...

shireen.. sekali baca aku cam kesian je ngan hang.. terharu je.. pas tu bila tiba2 hang kata anak hang pujuk hang.. lega aku rasa..huhuhu.. ok lah tu.. dah tak merajuk lagi..

MKBS Resources Sdn. Bhd said...

Ala mama nih...majuk2 lak.. tapi mmg akupun kengkadang gitu. Ko nih campur ngan sensitip mak yong kot.. tu yg lain macam jerk..hehehhehe

^arween^ said...

alamak sedey plak bace :(

sHiReEn said...

majuk ngan anak mana bleh lama²... bukan depa tahu apapun kan...hikss... biasa arr... jiwa orang mengandung...sensitif jer lebih....

Blackdiamond Forever said...

hihihi...aku pernah lalui semua ni...kekadang tu sebab benda kecik je..sebesar zarahpun terasa..mmg siap nangis lagi tu...tapi semua tu semua masa pegnen je chiin...hiihihi...jiwa org pegnan mmg camtu... :)