Nuffnang

Monday, January 12, 2009

Putrajaya Sesak....

Alahai... putrajaya dilanda kesesakan lalulintas arrrr..... tak penah² putrajaya sesak macam ni...tiba² pagi ni.... punch card aku merah wei..... sedangkan kuar umah dari 7.20 lagi.. jarak umah ke opis dalam 10 minit jer..... tp pagi ni... aku sampai opis 8.10.....



Hubby dah mula hantar mesej kat bos... kata jalan sesak.......



dari arah sana pun dah sesak.... nak bertembung dengan arah kitaorang.....


Eerrmm boring.... boring....



Rupa-rupanya kesesakan ni disebabkan dari Parcel E...... pintu masuk sana dah tersekat.... harap-harap lepas ni tak akan berlaku perkara macam ni lagi.....



8 comments:

MKBS Resources Sdn. Bhd said...

Nasibla aku awal arini. Punch card jam 7.20...lepas anto adik aku kat P8, aku ikut masjid utk ke opis..nasib jalan ni pun tak tutup...

sHiReEn said...

arini aku kuar lagi awal dari semalam.... jalan sesak gak...tp masih terkawal... tak ada sesak macam semalam... uuisshh...

jesnita_ns said...

ni apa nk jd putrajaya sesak² ni..ada majlis besar ke nk wat kt situ yg dia tutup jaln parcel E tu..

sHiReEn said...

ni bukan masalah ada majlis besar... ni masalah parking ler ni.... kat parcel E tu... parking dia dah nazak...

Blackdiamond Forever said...

tumpang lalu....
Transfer Ipoh la...x jammed...kui..kui..kui...

sHiReEn said...

intan... ko kawin ngan orang ipoh gak... bleh arr duk ipoh... aku kawin ngan orang melaka... so kena duk tengah²...kekekeke...

lin kecik said...

PARCEL E mmg hampeh.. nasib aku dr P8 ko.. dan laluan hjg polis bkk jdk awal gak smpai.. bos aku dan rakan² yg dok luar pjaya smua smpai kol 9am..

ari sblom tuh kitorang smua merah! PARCEL E pnya pasal jgk! dr org masuk kol WP2 merah lg kan yg WP3.. gila smua org merah..

td polis dh letak kon.. PARCEL E mmg sesak semacam.. lg nk pakat2 smua org meeting kt jabatan dia tuh.. lg la seluruh mesia dtg lg sesak jantung org parcel lain.. dh tau sempit parking buat le meeting kt luor nun..

Hasmania Abas said...

alhamdulillah sya pandai bawak motosikal....sejak 3 tahun lepas pepagi gi pejabat selamba je pakai kain naik moto keta plakkk buat pameran je lah sejak duk Pjaya nih..... nasib lah korang yang pakai kereta gi pejabat ......hihihi