Nuffnang

Monday, January 19, 2009

Bila atok ngan nenek nak balik.....

Dah seminggu ibu abah lepak kat umah...... so budak² ni kalau dah lama sangat ada atok ngan nenek..... depa payah sikit nak berenggang.... petang semalam ibu abah nak balik ipoh dah...... Rafiq ngan raziq.... dah buat muka seposen.....

time atok nenek nak balik.... aku ngan hubby turun sekali..... hantar sampai ke kereta.... terus bawa depa ke taman.... untuk depa lupa sekejap sedih depa tu....hikss... tak ada arrr terasa sangat bila naik umah....atok nenek tak ada..... tak ada ler terasa sunyi jerkan....




Hai.... saya Raziq Syahmi......

Saya plak Rafiq Syahmi......


Si kecik ni kann.... aku ajar naik ikut tangga..... dia naik ikut gelongsor ni gak.....sabau jerlah....
ok arr.... time main...semua happy...... bila ajak balik... dua² dah buat muka seposen...... sampai jer umah..... aku mandikan raziq kat bilik air luar..... hubby mandikan rafiq kat bilik air dalam bilik....settle....
masing² dah penat..... muka dah sedih.... terus terlelap.........

No comments: