Nuffnang

Wednesday, January 28, 2009

Imbau kenangan Dolu-Dolu.....

Anak-anakku...... kat sini arrr mama ngan papa bertemu.. kat sini arrr papa ngorat mama....(eehh yer kerr.... hehehehe.... hanya orang² tertentu jer yang tahu cerita sebenar....)..... atok nenek hantar belajar.... mama mengatal ngan papa kat sini..... apa²pun.. Alhamdulillah... dapat gak ler sekeping kertas yang buat mama cari rezeki sekarang ni....


Aku ngan hubby nak amik gambar berdua kat sini... tapi si kecik ni menyibuk sama.... errmm teringat kenangan dulu...sonoknyerrr..... merempit ngan papa pegi pantai..... hikss..

Macam² kenangan manis ngan pahit mama kat sini tau..... bukan setakat kenangan ngan papa.... kenangan ngan kawan² mama pun banyak...... nanti anak² mama dah besar... anak² mama mesti faham.... perasaan mama masa belajar ngan kawan².....bila masing² dah ada keluarga sendiri... dah kerja... saat² kat tempat belajarlah yang dirindukan sangat...... kawan² semua... bila aku jejak kaki kat luar Poly ni.... terbayang² kita jalan sama² pegi makan... tunggu bas nak ke
Pekan PD.... macam² kenangan.... RINDU WEIIIIIIII.....



Dulu amik gambar zaman slim ngan korang semua....hikss... sekarang gambar tengah boyot anak ketiga wei.... macam tak percaya jerrr......


layannnnnnnnnnnn.........




Ok arr... itu jerlah... pastu kami teruskan perjalanan balik ke melaka terusssss........ jauhnyer perjalanan kitaorang nak balik kampung.....hehehehehe......




2 comments:

jesnita_ns said...

ni mesti kes nk elak jam..tu psl jauh perjlnan

lin kecik said...

yg paling aku hengatkan shreen
"mendung tak semestinya hujan1"

tuh le ayat keramat ko