Nuffnang

Thursday, February 5, 2009

Menuju Puncak...!!!!

Makin ligat 2 beranak ni jogging tau... selalu depa berdua jogging kat area taman jer..... tapi sejak hubby tau.... area atas bukit rumah kitaorang tu buka track untuk jogging...... ligat jer petang² nak kesana.... itupun ada hati nak bawa aku naik atas.... gila per... ada yang aku terberanak kat atas bukit tu.....

ni riadah hubby ngan rafiq petang isnin tu..... siap bawa kamera lagiiiiii..... nak tunjuk kat aku ler kononnyer....sebab aku tak dapat nak join depa riadah atas bukit tu sekali......


amboi....amboi... kemain possing lagi anak teruna aku ni......
kuat gak anak aku ni mendaki.... balik tu siap citer kat aku.... papa tak nak jogging banyak²... iyolah... papa ko dah semput...hiksss





hubby pun dah terikut ngan perangai rafiq.... rafiq yang suruh papa dia buat aksi ni....hikss... hubby kata... layan jerlah.......



control macho ke control peyut papa??? hehehehehe




Kat bawah tu.... taman yang selalu aku ngan hubby bawa anak² main.... sekarang 2 beranak ni dah sampai ke puncak...... caya arrr....!!!


alalalala...comeynyer anak mama ni...



lari arr.. naper jalan jer tu...???



macam-macam gaya arr ko ni rafiq..... i likee......



belakang tu.... apartment tempat kitaorang berteduh arrr....




ok... itu jer setakat ni...... nanti mama dah selamat bersalin.... kita sama² mendaki puncak errkkk.....!!!!

No comments: