Nuffnang

Tuesday, September 29, 2009

Raya ke 2 -6 di Ipoh

Yeah.. yeah.. ini saat yang dinanti² kan.... beraya di kampung halaman beta...... aku sampai di ipoh malam raya pertama tu jugak...... esoknyer raya ke2...... umah ibu buat ler makan² raya.... sambil menyambut ulangtahun anak aku yang nom 2... Muhammad Raziq Syahmi yang ke 2 tahun......



aku bersama abangku dan kakak iparku....... yg terselit menyengih tu.. my aunty...
makan² gak.... bergambor jangan lupa errkk...

masa ni umah ibu masing lenggang lagi.... baru sedara mara sebelah ibu yang datang..... so bleh arr gedik² amik gambor lagi kan... ni my aunty gak.... satu² nyer aunty yang masih single lagi... tapi single dia amat berbaloi... dapat jaga arwah atok ngan arwah mama sampai meninggal.... sayang cumuk..

lagi my bro.... dah gumuk lah bro... ssyuuhh jangan cakap depan dia.. nanti dia tak nak makan.... huhuhuhu.....

antara juadah yang disediakan....


kek besday sponsor by Diela... TQ acu...... kek memang lazat.....


Happy Besday to u.. Happy Besday to u.. Happy Besday to Raziq Syahmi... happy Besday to u....


Raziq tiba² terkedu... tiup lilin tak nak.. potong kek pun tak nak... malu kot... huhuhu...


takpelah raziq.. biar mama yg potongkan.....


Semoga raziq menjadi anak yang berguna dan anak harapan mama dan papa yer sayang.. InsyaAllah... AMINNNN.......

lepas settle raziq potong kek..... hidang kek semua bagai... sekali.. buzzzzzzzzz.... sedara mara sebelah abah pulak datang beraya..... semuanyer dari kuala lumpur..... kelam kabut ler melayan sedara mara yang datang...... habis semua campak.. kamera pun dah tak ingat kat mana letak.....
walaupun penat.. tapi memang best..... meriah.... terima kasih utk semua yg sudi datang ....
Selamat Hari Raya........