Nuffnang

Friday, September 4, 2009

Bumblebee.....Optimus.... Transformers

Hye kawan².... aunty²...uncle².... kenal kami tak??? kami ni transformers.... abang rafiq "bumblebee" dan abang raziq plak "optimus"..... entah betul ke idak mama kami ni... dia main belasah jer..... kuikuikui...... kami berdua nak mulakan aksi yang akan memeningkan kepala otak mama ngan papa kami.....




sebelum kita mula... kita kena gayakan aksi dulu.... amacam?? ada gaya tak????



alaaaaaaaa... atok ni..... blum apa² atok saya dah terkam saya dulu..... atok nasihat... adik beradik tak bleh gaduh..... atok suruh saya senyum dulu... ok ler.. saya senyum... aunty²...uncle² nampak tak saya senyum????



aaarrggghhhh... kami peduli apa..... kami tetap nak bergusti gak...... papa jangan masuk campur okey... duk diam² kat situ... papa makan jer tauuu.....



cepat dik.. masuk.. masukk..... abang dah buka langkah ni....... kejap lah abang rafiq... adik tengah betulkan topeng adik ni....... jap errkk...



ok dah... jom kita lawan balikkkkkkk..... dush dush dush....



ok ok.... adik tahu... adik tetap adik.... abang tetap abang.... adik kalahhhhhhhhhhh..... lepas ler... sakit arrrr tangan adikkkkkk..... tau takpeeee..... !!!!
************************************************************************************
~ ~ Sekian...n3 mengarut pada kali ini... keekekkeke.... anak² dah besar... kadang tu... terhibur tengok aksi depa adik beradikkkk... tapi bila depa dah gurau kasar.. bila dah start nangis... mula ler aku kuarkan suara harimau singa aku..... hikss....!!!


No comments: