Nuffnang

Wednesday, September 16, 2009

Berbuka Puasa tanpa hubby...

Hampir 6 tahun aku kawin.... ni ler first time aku berbuka luar ngan member opis tanpa hubby.... huhuhuhu..... selalu tu ada gak ler jemputan berbuka puasa kat luar... tapi tak ada ler nak join... kali ni.. opis aku buat berbuka posa di PICC.... FREE plak tu... pegawai² yang belanja.. Mekasih lah yerr.... tahun depan bleh belanja lagi...

bila dah free..... makan plak kat PICC... sapa yang tak nak lepaskan peluangkan... boleh jer bawa pasangan... tapi memandangkan aku ni ada anak kecik... payah ler hubby nak ikut.. sapa nak jaga baby??? nak tinggal kat sapa?? takkan aku nak tinggalkan kat pengasuh plak.. orang tu pun nak berbuka puasa ngan aman gak kann...

so... hubby dengan izinnyer.... suruh aku join berbuka di PICC tu.... bawa rafiq sekali... hubby tinggal umah dengan raziq dan rifqi..... ok laaa... walaupun berat hati.... aku tinggalkan jugak... heheheh.. sekali sekala.. apa salahnyer.. tapiiiiiiiiiiiii jangan buat selalu okey..... nahas tuuuuuu.....

sebelum kuar umah... aku dah masak nasi... dah siap hidang semua atas meja..... buat susu untuk rafiq n rifqi... kira settle arrr semua sebelum aku enjoyyy.. huhuhuhu.... aku kuar umah jer... si raziq menangis nak ikut sama.... kesian hubby... nak keja pujuk raziq... dalam masa yang sama.. rifqi pun dah buat perangai nak tidooooooo....

on the way nak ke PICC... dalam hati tak sedap jer... kesian hubby.. mesti kelam kabut uruskan raziq ngan rifqi... dua² menangis plak tu.... sampai jer PICC terus aku call hubby.... hubby cakap.. dua² dah tido.... perrgghh legaaaa.... hubby pun makan dengan aman... tak ada budak² kacau... pandai papa... kredit untuk papa.....

ok.. ok.. jom kita layan gambar kat PICC plakkk....



ni baru sikit jer makanan atas meja ni... ni baru baru first round.....

desert





Rafiq good boy... dalam keta aku dah warning kat dia... duduk diam² jangan nak lari²... aku risau pinggan mangkuk kat sana pecahh oooo... sapa nak bayar tu??? alhamdulillah rafiq dengar cakap... bagus.. bagus...



abg helmy yang garangggggggg...... garang ke teringat bini kat umah??? huhuhuhu








ada lucky draw.... banyak gak ler aku isi borang tu... tp tak ada tuah plak malam tadi... tuah kebendanyer......ko makan sedap².. tinggal laki kat umah ngan anak²... hehehehhe...


Rafiq ngan herda...

Rafiq ngan saiful... ayah angkat kat PICC.. hehehehe... nasib ko layan dia sepol....
kesimpulannyer.. aku makan dengan banyak sekali sampai perut betul² dah ketat walaupun hati teringat laki kat umah... hati jer ingat.... tekak aku telan jerrrrrrrrrr..... sampai jer umah... hubby tanya... tak ada tapau ke untuk dia......... ??? banyak arr nak tapau... buat malu jerrrrrrr.....
balik umah dah penat.. ngantuk..... nak tido jerrrr.... tapi hubby minta air panas.... sebab rasa bersalah sikit... buatkan jugakk.... nak hotdog ler plak... layannn... gorengkann... pastu cepat² aku zzzzzzzzzzzzz.......







No comments: