Nuffnang

Tuesday, April 17, 2012

Al-Fatihah buat Nur Damia Batrisyia

Al-Fatihah buat Nur Damia Batrisyia........



anak comey ni telah meninggalkan ibu, ayah dan kakaknyer semalam...... sebak tengok gambar arwah.... huhuhuhu......

arwah anak kepada member opis aku.... semalam dalam kul 3pm... sabariah dapat panggilan dari pengasuh... katanyer damia tak gerak²....... sabariah (bee) suruh pengasuh tu basuhkan muka damia.... tapi tetap tak gerak² jugak.... haihhhh macam mana ler perasaan bee masa tu kann.. tak dapat aku bayangkann...... rupa²nya... damia dah tak ada masa tu....

punca kematian blum dpt dipastikan 100% sbb tak dengar citer dari mulut bee... tapi dengar ura² dari member yang lain... tersedak susu dan lemas sebab tertekup bantal.... macam mana bleh jadi mcm tu... Allahualam....

walaupun apa terjadi... semua dah berlaku.... aku doakan semoga arwah Nur Damia Batrisyia bahagia di alam baru... insyaAllah syurga tempat untukmu nak.... buat sahabat bee..... semoga ko tabah dalam meneruskan kehidupan....

mode : sedih dan sebak bila dengar citer keadaan bee.... tabahlah wahai sahabat.... :(

2 comments:

Heart Crusher said...

al-fatihah~~

Outbound di Malang said...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,