Nuffnang

Friday, June 5, 2009

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang

Salam... hehehehe... tak tau arrr nak story amende.... arini aku diberi penghargaan dari bos dan Unit Perancang Ekonomi, JPM terima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2008.... Mekasih bos....

Saya yang menurut perintah.... pasni saya kerja dengan lebih rajin lagi errkk... 2 tahun lagi bleh arr kasi lagi.. hiksss...


Hehehehe..... gambar agak senget dan silau.....



aku ngan sijil yg telah di'frame'kan....

aku ngan saiful.... si saiful ni mula² malu arr.. segan arr... nak naik pentas..... sekali dia yg over tauu.. hahahaha....jangan marah epol....


aku ngan kak mas....



aku ngan sebahagian penerima APC 2008......
Tahun 2008.... seramai 46 orang yang terima APC ni.....24 orang pegawai dan 22 orang kakitangan.... eerrmm..tiba² blur arr plak nak buat karangan...... layan jerlah..... apa² pun... terima kasih bos... hikss....





3 comments:

EraNaZeErA.. said...

tahniah... dik... teruskan usaha...hehehe..

sHiReEn said...

mekasih kak...

jesnita_ns said...

wei beso nya frame..cantik tu..