Nuffnang

Monday, September 28, 2009

Pagi raya di MELAKA...

Seperti biasa....ikut persetujuan suami isteri.... kami beraya di melaka dulu... umah mertua aku dulu.... aku rela beraya di melaka dulu dari aku beraya di perak..... pagi tu jer beraya.. pastu petang dah kena bertolak ke melaka plakk.. ooo tidakk... conform aku tak puas beraya bersama keluarga aku...

tapiiii.... kalau beraya di melaka dulu... petang tu bertolak balik ke ipoh... i likeee... (muahahahaha.. gelak jahat )....... contohnyer tahun ni lerr.... raya pertama kan ari ahad.... so ari khamis tu aku dah start cotii.... balik melaka.... raya pertama tu.. pas beraya... pas makan puas².. dalam kul 3pm.. kami pun bergerak ler balik perakkk.. bye..bye.. melaka.....

Alhamdulillah.. sebelum kul 8pm tu... aku pun tiba ipohhhhhhh..... kakyung ngan dila pun dah tiba ipoh.... abang aku dah datang beraya umah ibu aku pagi tu.. pastu gerak umah mertua dia plak.... esoknyer raya ke2 baru depa datang balik umah ibu.... (orang umah mertua dekat².. bleh arrr ulang alik errrkk ).....

so....... aku lepak ipoh dari ahad malam tu sampai ler ari jumaat...... (ehem.. ehem.. pandai tak aku?? kuikuikui)... seminggu tu lepak ipoh.... tapi ari jumaat tu... hubby ajak balik melaka sebabnyer dia nak beraya kawan² dia plak.... aku okey jerrr..... aku pun ada gak member kat melaka... pakat² nak jumpa.....


Keluargaku... masing² dah belengas... masa amik gambar family ni.. dah tengahari..... pagi tu tak sempat... pas semayang raya jer... umah mertua aku dah kena serbu... hohohoho.. agak kepenatan....


mama bersama 3 teruna harapan.... InsyaAllah.. AMIN....

Keluarga mertua (Abang ipar jer tertinggal.. tu lah.... sapa suruh hilang)...


Rafiq salam nenek.... dapat duit raya dari nenek....


Selamat Hari Raya Mak...... minta ampun mak.... orang tak ada dosa ngan mak kan.... huhuhuhu

selesai sudah... pagi raya di melaka..... moh.. moh... kita beraya kat ipoh perak plakkk..... kat melaka tak ada lodeh... mak mertua masak rendang ayam.. rendang daging.. ketupat... sambal kacang... mee goreng.... otw balik ipoh.. aku dah teringat dah lodeh ibu... tungguuuu.......




No comments: