Nuffnang

Friday, May 22, 2009

PTK bagaikan SYURGA CINTA...


jom.. jom... pi amik PTK..... ni aku semangat nak pegi amik PTK semalam.... tp tak ada ler semangat mana punnnnn... aku semangat sebab hubby aku sudi cuti semalam..... pagi tu sblm aku pi exam... hubby teman breakfast dulu.... kul 9.00 aku dah masuk dlm dewan sbb exam start kul 9.30..... hubby duk lepak kat Sapura sampai ler aku habis exam kul 12....

tapi tak sempat kul 12... aku dah chow.. serabut kepala otak aku duk lama² dalam dewan tu.... kepala otak duk teringat hubby... hahaahaha.... pasni plan kitaorang nak tgk wayang... SYURGA CINTA.....

pas kuar dewan... kitaoarang terus ke Alamanda..... wayang start kul 1... sempat arr kami lunch dulu.... SYURGA CINTA memang best..... rugi kalau tak tengok... pegi arr tengok.... tapi tengok arr ngan hubby korang.... mesti tersentuh...... bila part yang menyentuh jiwa tu.... masing² diam.......... bukan aku ngan hubby jer...satu panggung arr..... bila kelakar.... satu panggung ketawa... best...

No comments: